Fórum

Kérjük, hogy a fórum használata előtt olvasd el a fórum szabályait!


A kiválasztott beszélgetés: Itt a görbém :)

Ebben a beszélgetésben 65814 hozzászólás volt eddig. Szólj hozzá te is! Fontos a véleményed!

Ha valami másról szeretnél beszélni, válassz másik beszélgetést Mindenféle témakörben vagy lépj vissza a fórum főoldalára!

Email értesítést kérek, ha új hozzászólás érkezik ehhez a beszélgetéshez!
Arivett07
2015-10-24 08:48:46
 
Lányok! Köszi a válaszokat!
SzMZs! Minden rendben lesz. Irigyellek, hogy ilyen alapos háziorvosod van, hogy ilyen vérvizsgálatokat kér. Szerencsés vagy.
FrauKriszi milyen szép a görbéd. Múlt hónapban milyen volt? Akkor is így száguldottál felfelé?
Hetti én is kezdő vagyok a hőmérőzés témában, a többiek szerintem tudnak neked vàlaszt adni. Amikor ovud szokott lenni, nem szoktál hasszurkát érezni? Nekem ebben a hónapban szintén a hó elejére tette az ovut, de ahogy írtam be az adatokat, szépen tette a helyére egy idő után, 1 napot tévedett, 14.-én volt ovum, és 15-re tette be.
Èn ma így állok:
Anitacool
2015-10-24 08:45:22
 
Én is azt javaslom, hogy 4 perc után kapcsold be a hőmérőt a nyelved alatt.
A méhnyak vizsgálatot én kipróbáltam, de napszaktól függött, hogy éppen hogy állt, nem volt mérvadó. A nyákomból viszont egyértelműen tudtam előre. Nekem 5 nappal ovu előtt vizes és sok lett, ovu előtt és alatt 2 napig tojásfehérjeszerű. Másnap szinte csont száraz. Utólag a hő is igazolt.
BKATA77
2015-10-24 08:43:13
 
Gyöngyvirág az lehet ,de nekem 1 perc után csipog és olvastam 5 percig mérjük mert az ad biztos értéket.
BKATA77
2015-10-24 08:41:09
 
Hetta akkor ezt a változást jegyezd fel minden hónapban mert neked ovukor vannak ezek a változások és így már következő pónapokban fogod tudni és nem csak utólag a hőből.
Jah és még én azt is olvastam ugye nem tudjuk elóre mikor van ovu ezért ha lehetséges amikor leesik a hőd az alaphőhöz képest akkor bújjatok ágyba:)
Gyöngyvirág88
2015-10-24 08:41:06