Gyógyszerszedés mellett előfordulhat a minimális vérzés?

Kedves Dr Úr!
4.havi Clostilbegyt kúrát kezdtem meg. Első ill. második hónapban 1x1, majd harmadik hónapban 2x1 tbl kellett bevennem. Peteérésemet az orvosom figyelte, rendben volt, megrepedt. Jelenleg minimális pirosas barnás vérzésem van, a mai napon kellett elkezdenem 1x1 ben. Terhességi teszt negatív lett, viszont idegesít, hogy a vérzésem más mint szokott lenni. Szedhetem tovább a gyógyszert? 4 nappal ezelőtti Uh on azt mondta az orvosom, olyan vékony a nyh, nem hinné hogy terhesség előfordulhat. Clostilbegyt mellett előfordulhat a minimális vérzés? Előfordulhat mégis tehesség?
Válaszát előre is köszönöm! Annybaby


Dr. Tekse István szülész-nőgyógyász

Dr. Tekse István - szülész-nőgyógyász válasza:

Kedves Kérdező!
Ha nincs megfelelő nyálkahártya, akkor nem lesz terhesség. Leírása alapján a gyógyszer tovább használható.
Üdvözlettel Dr. Tekse István
www.szulesz-nogyogyaszt.hu

 

Te is kérdeznél? Dr. Tekse István neked is szívesen válaszol!

Tudományos módszerekkel segítünk természetes úton teherbe esni.
 

Rólunk mondták:

"Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy elmondjam, én is babát várok! 3 hónapig vezettem a grafikont, és nagy nagy köszönettel tartozom a tervezettbaba.hu oldalnak, akik hozzájárultak ahhoz, hogy megismerhessem a szervezetem működését, az ovulációm pontos időpontját. Továbbá köszönöm, hogy a szinte végtelennek tűnő kíváncsiságomat és érdeklődésemet gyors, szakszerű válaszokkal igyekeztek kielégíteni. Még egyszer köszönöm, és mindenkinek ajánlom, aki babát szeretne! "

Erika

Lájkolj minket!