Azoospermia

Kedves Doktor Úr !
4 hónapja egy spermateszten azoospermiát állapítottak meg nálam ,Clostylbegyt-et illetve tesztoszteront kaptam rá,kb három hete észleltem hogy kisebbek a heréim ,illetve merevedési zavaraim is vannak. (Közben utánajártam és elvileg a tesztoszteront nem is lett volna szabad felírniuk ebben az esetben), van időpontom önhöz december 3.-ra ,csak félek hogy addigra késő lesz ,mit javasol ?....közben voltam andrológusnál ,de azonkívül hogy tesztoszteron gélt írt fel nekem illetve ultrahanggal megvizsgált ,Ahol egyébként mindent rendben talált ,kivéve a herék méretét. Kérem segítsen ,eléggé kétségbe vagyok esve emiatt.
Üdvözlettel :István


Dr. Szabó Ferenc andrológus, urológus

Dr. Szabó Ferenc - andrológus, urológus válasza:

Kedves István!
Hagyja abba a tesztoszteron ill. a clostilbegytet is.
Ne aggódjon, a részleteket személyesen megbeszéljük.
A tesztoszteront az ön esetében nem szabad használni.
Dr. Szabó Ferenc

 

Te is kérdeznél? Dr. Szabó Ferenc neked is szívesen válaszol!

Tudományos módszerekkel segítünk természetes úton teherbe esni.
 

Rólunk mondták:

"Én is elmonhatom a nagy hírt, hogy 7 hónapi próbálkozás után, sikerült teherbe esnem. A weboldalatok segítségével, a pontos hőmérőzéssel és lejegyzésével meg tudtam határozni, mikor történik az ovuláció, ami az én esetemben kiderült, nem a középidőben van, hanem utána...DE segítségetekkel már az első hónapban megfogant a Kisbabánk! Most már "csak" vigyáznunk kell rá, hogy minden a legnagyobb rendben legyen a következő még 8 hónapban! Köszönöm!"

Menor

Lájkolj minket!