Aviva torna mellett barnás folyás - mit jelent?

Kedves Julianna!
Pár hónapja végzem az Aviva tornát mostmár itthon. 1-2 hónap után vettem észre középidős barnázást, illetve vérzés előtt pár nappal. Volt arra is példa, hogy 2 hétre jött meg a vérzésem ami elég bő vérzéssel járt. A tornát hetente 2szer végeztem mioma miatt. Mióta 2 ciklus óta nem végzem nincs köztes barnázás és a vérzesem is kevesebb. Érdemes lehet szüneteltetni időként? Használom még a Womens krémet is.
Köszönettel: Barbi


Tóth Julianna Aviva-módszer oktató

Tóth Julianna - Aviva-módszer oktató válasza:

Kedves Barbi, a torna hatására beindult egy nagyobb tisztulás és méregtelenítés. A barnázás is ennek a jele. A tornát kár volt abbahagyni, mert így a folyamat megekadt. Jobb eredményt érhetünk el, ha folyamatosan tornázunk, hagyjuk, hogy a tünetek változzanak és a szervezet meg tudjon tisztulni és hormonálisan is be tudja magát állítani. Ha látod az eredményeket és a gyógyulást akkor használ a krém természetesen! A szervezet önszabályozása akkor tud jól működni ha segítjük ebben.
További örömteli tornázást kívánok!
Üdvözlettel, Tóth Juli, www.avivastudio.hu

 

Te is kérdeznél? Julianna neked is szívesen válaszol!

Tudományos módszerekkel segítünk természetes úton teherbe esni.
 

Rólunk mondták:

"Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy elmondjam, én is babát várok! 3 hónapig vezettem a grafikont, és nagy nagy köszönettel tartozom a tervezettbaba.hu oldalnak, akik hozzájárultak ahhoz, hogy megismerhessem a szervezetem működését, az ovulációm pontos időpontját. Továbbá köszönöm, hogy a szinte végtelennek tűnő kíváncsiságomat és érdeklődésemet gyors, szakszerű válaszokkal igyekeztek kielégíteni. Még egyszer köszönöm, és mindenkinek ajánlom, aki babát szeretne! "

Erika

Lájkolj minket!