Merevedési zavar

Tisztelt Doktor úr !
Körülbelül 6 éve kezdődtek a problémáim, amikor is kortikoszteroid gyulladáscsökkentő kezelést kaptam. Ezután a merevedésem és a libidóm szinte mintha elvágták volna fáradtságot és izomgyengeséget tapasztalok, ezek mellett még idegrendszeri panaszokat is tapasztalok mint állandó szorongás, depresszió, nagyon ritkán pánikroham .
Többször voltam endokrinológián ahol először 14,6 nmol/l tesztoszteront, shbg 21, fsh 0,9, Lh 4,6, kortizol 470, prolaktin 490. Ezek után mértek egy alacsony tesztoszteron értéket 8,5 Nmol/l és legutóbbi eredményem pedig tesztoszteron 11,22 Nmol/l , shbg 21 , Fsh 0.9, Lh 1,4 , prolaktin 470, kortizol 122 lett . MRI vizsgálatom negatív, herék rendben vannak a vizsgálatok szerint. Szeretném kérdezni hogy nagy kárt csinálhatott-e a szteroid gyógyszer ? Illetve hogy merevedési zavaraim Pszichés vagy hormonális eredetűek lehetnek?


Dr. Szabó Ferenc andrológus, urológus

Dr. Szabó Ferenc - andrológus, urológus válasza:

Kedves Kérdező!
Sajnos ezek alapján nem tudom megmondani, hogy mi okozza a merevedési zavart. Legjobb lenne egy andrológiai konzultáció kereteiben ezt kideríteni. Nagyon sok mindentől függ a merevedési zavar illetve nemi vágy. A tesztoszteron szintje nem olyan alacsony ami egyértelműen magyarázná ezt a problémáját.
Üdvözlettel,
Dr. Szabó Ferenc

 

Te is kérdeznél? Dr. Szabó Ferenc neked is szívesen válaszol!

Tudományos módszerekkel segítünk természetes úton teherbe esni.
 

Rólunk mondták:

"Elmúltam 40 éves, sajnos volt egy spontán vetélésem... De most kisbabát várok. A Tervezettbaba.hu segítségével 5 hónap után teherbe estem. Itt szeretném még egyszer megköszönni Nektek, akik ezen az oldalon dolgoztok."

Ági
Budapest

Lájkolj minket!