Mellékhatásaként szédülést tapasztalok

Tisztelt Doktor Úr!
Az alábbi kérdésben szeretném kérni a segítségét:
9 hetes várandós vagyok, inszeminációs beavatkozással sikerült teherbe esnem.
Kb. a 7.-ig hétig folyamatosan szedtem Duphaston tablettát, eleinte 2*2 szemet, majd folyamatosan csökkentve a napi adagot.
Az abbahagyása után pár nappal 2-3 napig minimális barnás folyás jelentkezett, kivizsgálás után rendben volt minden, progesteron exeltis 100mg készítményt kaptam, napi 1 szemet javasoltak.
Mellékhatásaként azonban szédülést tapasztalok.
A kérdésem az lenne, hogy ennek ellenére szedhetem-e a tablettát, nem ártok vele a babának, vagy inkább jobb lenne visszatérni a Duphaston tablettára?
Válaszát köszönöm ,
Üdvözlettel,
Zsuzsi


Dr. Tekse István szülész-nőgyógyász

Dr. Tekse István - szülész-nőgyógyász válasza:

Kedves Kérdező!
Ha nem volt panasz a Duphaston mellett úgy vissza kellene arra állni 3x2/nap adagban, a 14. hétig használva.
Üdvözlettel: Dr. Tekse István
www.szulesz-nogyogyaszt.hu

 

Te is kérdeznél? Dr. Tekse István neked is szívesen válaszol!

Tudományos módszerekkel segítünk természetes úton teherbe esni.
 

Rólunk mondták:

"1,5 év próbálkozás után az első tervezettbaba.hu oldalon vezett grafikon segítségével a héten pozitívat teszteltem! :) Nagyon örülök hogy véletlenül bár de rátaláltam az interneten erre az oldalra! Köszönet! Kitartást mindenkinek!!!!!!!! Szerintem a négy legfontosabb dolog a sikerhez: egészség, pontos időzítés :) (nem könnyű) , csak pozitív gondolatok legyenek a témában és kitartás!"

Andrea

Lájkolj minket!